Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Chinees-Indisch Restaurant Ou Hai. Meer weten? Ontdek meer
Cathy
22 jun 2026 om 22:04
was erg lekker
Toby
22 jun 2026 om 19:39
Really tasty!
Haaijema
22 jun 2026 om 6:52
lekker eten en bijna exact bezorgt op de gevraagde tijd
Helma
21 jun 2026 om 20:52
voor het eerst dat het eten tegenvalt. 1,5 uur op de bestelling moeten wachten. ( geen probleem kan gebeuren ) Miste iets van mijn bestelling, het eten was flauw en niet wat we gewend zijn. Jammer
Toby
15 jun 2026 om 20:12
As good as always!
Lies
12 jun 2026 om 19:21
Was heerlijk!
Karel
11 jun 2026 om 20:37
Heerlijke gerechten
Petra
9 jun 2026 om 7:54
het was goed verpakt, eten was heet en super lekker!
Harald
8 jun 2026 om 20:36
uitstekende tjap tjoy, ouderwetse babi ketjap, goeie vega Chinese bami - top
Pieter
8 jun 2026 om 10:41
Prima Chinees!!vriendelijk en attent